FB Telegram Youtube
Logo
Контент-план за три мільйони гривень від Держаудитслужби
19:13 13 Лис 2023
Нещодавно став відомий переможець тендеру від скандальної Держаудитслужби, яка цьогоріч оголосила закупівлю на послугу “Розробка ідей та концепцій, забезпечення їх реалізації та виробництво (створення) відео інформаційних матеріалів (аудіовізуальних творів) для проєкту під робочою назвою «Розмовна студія».
Навіть не хочеться вдаватися у подробиці, навіщо Держаудитслужбі розмовна студія.
Давайте розберемо детальніше, за які ідеї державний орган готовий заплатити три мільйони гривень.
Переможець і єдиний учасник тендеру ТОВ “Маркер Медіа” – відома компанія зі шлейфом корупційних розслідувань від українських журналістів.
Наприклад, трохи більше місяця назад видання питали про про підсумки створення англомовного порталу The Gaze, яке мало стати головним міжнародним медіапроєктом України, зокрема, для інформування іноземців про поточні події в нашій державі, а також про українську економіку, культуру та історію.
Без сумніву – ідея шикарна. Мабуть і сам проект міг би таким стати, якби не реально мета його створення. Мабуть, вже зрозуміло, про що йде мова, адже при бюджеті у 60 мільйонів гривень – проєкт провальний зі швидкоруч зліпленим на колінці контентом та незрозумілими іграшковими гусаками в якості ведучих.
Більше того, як зазначають журналісти, більшість контенту The Gaze, принаймні текстового, важко назвати оригінальним через передруки з інших ЗМІ. Окрему увагу варто приділити відеопродукції, яка налічує сім програм з не зовсім зрозумілою періодичністю.
Чотири з них виготовляє ТОВ «Маркер Медіа»: лялькове «Hidden Angle», суспільно-політичну програма «Talk For More», кулінарне шоу «Chefs Next Door» і гумористичне «European Edge».
Кулінарне шоу «Chefs Next Door» обходиться українським платникам податків у 261 тис. грн за один випуск, який у середньому переглядають 900 разів.
Тепер найцікавіше. Офіційний власником «Маркер Медіа» з 2016 року став житель Бучі на ім’я Денис Сезінє. До цього фірма належала відомому російському шоумену Олександру Цекало і білорусу Руслану Сорокіну.
Тепер уявіть, скільки коштів планується вкласти у новий медіапроєкт «Розмовна студія», якщо лише вартість контент-плану коштує три мільйони гривень. І це не просто приклад чергового державного марнотратства, це – звичайна корупційна схема.
Можуть бути цікавими
Більше публікацій
Вітаємо, дорогий друже, якщо ти хочеш повідомити нам щось дуже важливе, заповни форму. На тебе чекає винагорода - ми платимо за інсайд.